TBR-pile update mei

mei

De laatste dag van de maand alweer…… Een heerlijke maand met het terugkrijgen van de allerlaatste examencijfers en nu dus echt helemaal geslaagd voor mijn VIG-3 opleiding ! Nog wel braaf tot aan de diplomering elke week nog een dag naar school maar met een lekker leesboek in mijn tas niet zo een heel grote straf! Kan ik misschien eens verder met mijn #ikleesabc , ik blijf nu ergens hangen bij de letter P.

Deze maand heb ik zowaar maar zeven boeken gekocht, waarvan ook twee waarvan ik weet dat ik mijn dochter er een groot plezier mee doe ! We lazen allebei het boek ” jij bent je brein” waarvan ik haar recensie online heb gezet.

Verder las ik zelf een zeventiental boeken en ontving ik 12 recensie exemplaren. Ik ben nu bijna bijgelezen ( voor het weekend liggen er nog drie ) en ga komende dagen hard aan het werk om al mijn recensies uit te werken. Met een druk werkweekend achter de rug en een druk werkweekend voor de boeg schiet dat er nogal bij in. Het lezen kan overal en tussendoor maar voor een recensie moet ik toch echt voor de computer kruipen.

Deze maand mocht ik het boek “Maurice” weggeven van uitgeverij Kramat.  Veronique Janssen mocht ik verblijden en haar recensie over dit boek zal ik zo spoedig mogelijk bij die van mij plaatsen.

Ook kon je deze maand een gast-recensie van Felice Beekhuis lezen over het boek “over het spoor” van Eva Keuris en heeft Femke ook het lezen weer te pakken en hopelijk volgen er van haar ook spoedig weer wat stukjes. ( Vast en zeker een verslagje over het bezoek van John Flanagan aan onze boekhandel hier in Noordwijk komende week!).

Bij deze nog mijn leeslijstje van de afgelopen maand:

Datum Aantal TBR pile Ontvangen en

gekocht

Gelezen Nieuw aantal
01-02-2017 289 15+4=19 29 279
01-03-2017 279 10+16=26 17 288
01-04-2017 288 16+9=25 19 294
01-05-2017 294 11+3=14 23 285
01-06-2017 285 12+7=19 17 287

Gelezen in mei: 

Gezondheid/dementie:

  • Hugo Borst                          Ach moedertje
  • Evelien Pullens                   de vierde dementie

Jeugdboeken:

  • Barry Jonsberg                    Het alfabet van Candice Phee (recensie met Felice op                                                                                                  boekenbijlage)
  • Anton Wolvekamp             Draak
  • Troonbeeckx, Vermeyen,De Braeckeleer  Necrofobie
  • Troonbeeckx, Vermeyen,De Braeckeleer  Necrotopia

Prentenboeken:

Roman:

  • Julie van Mol                      Sterker door strijd
  • Monique Holt                     Tamar

Thriller :

  • Marion van Coolwijk         Mangelvrouw
  • Wessel van der Valk          Het patroon

Young Adult roman:

  • Kate Rosenfield                   Anna Amelia is er niet meer
  • Dodie Smith                         Dagboeken van Cassandra Mortmain

Non-fictie :

Non-fictie jeugdboek:

  • Jesse Goossens &Linda Faas    Spuitende slagaders en overstromende oceanen
  • Dick Swaab &Jan Paul Schutten  Jij bent je brein
1 Comment

  1. Pingback: Overzicht berichten | conniesboekkies

Geef een reactie

