Blogs op Hebban

Zoals sommige van jullie weten ben ik ook “actief” op Hebban.
Actief tussen aanhalingstekens want ik heb de laatste tijd nogal chronisch tijdgebrek. Eind december ben ik ook een blog begonnen op Hebban met het idee hier regelmatig te posten. ( drie keer raden, nog niet echt gelukt…)

boek op stran d

Dit was mijn eerste blogje met de uitleg waarom ????

Waarom een blog op Hebban ? 

Misschien herken je het zelf ook wel. Je denkt “goh, leuk: ik ga mee doen met een challenge of ik ga mijn boekenlijstje bijhouden op sociale media”. Vervolgens is je boek uit ga je tien andere dingen doen en versloft het bijhouden. Ik begin ook vaak heel enthousiast ergens aan en (vaak door tijdgebrek) zit er niet meer zo’n regelmaat in het bijhouden van allerlei zaken.

Waarom dan nu ook een blog op Hebban? Tja… ik had al een account op Hebban en ik schreef af en toe een los blogje wat ik wel of niet linkte aan mijn eigen blog. Maar toen zag ik een tijdje terug dit langs komen en dacht ik waarom niet…

Het lijkt mij leuk zo meer lezers te leren kennen en mijn hersenspinsels af en toe eens met jullie te delen. Ook voor mijzelf een stok voor de deur om regelmatig een berichtje over lezen/boeken en andere aanverwante zaken te plaatsen omdat ik dat gewoon ook leuk vind om te doen!

Naast het schrijven van recensies voor www.boekenbijlage.nl ( hier vind je de meest uiteenlopende recensies en dagelijks worden er nieuwe gepost), plaats ik af en toe een recensie op Hebban of Goodreads en  schrijf ik ook recensies voor mijn eigen bescheiden blog: www.conniesboekkies.wordpress.com Hier vooral recensies voor wat oudere titels, meer voor mij werk/studie gerelateerde titels ( ik werk/studeer in de zorgsector) en boek-gerelateerde stukken zoals verslagjes van het bezoeken van boekpresentaties. Verder vind je mij dus ook op Instagram, Pinterest, Facebook, Twitter, Goodreads en Hebban wat op zich ook een dagvullende taak zou kunnen zijn maar de dag vul ik al met werken, studeren en eigenlijk op de eerste plaats mijn gezin.

En lezen, lezen, lezen… want eigenlijk is het lezen het leukste en dan mag die sociale media er best wel eens bij inschieten…

mei2016 106

Vandaag heb ik weer een blog gepost en heb het voornemen dit nu wel met wat meer regelmatig te gaan doen. Ik zal de link op mijn blog delen onder het kopje berichten en wie weet de blogs ook wel als jullie dit leuk vinden te lezen en niet op Hebban vertoeft.

 

 

Blogs op Hebban:

 

3 Comments

  1. Pingback: Overzicht berichten | conniesboekkies

Geef een reactie

