Update TBR-pile maart…

17587039_121805105025784_1888482877939646464_n(1)

Maart voorbij…

Ook deze maand weer druk bezig geweest met mijn studie en werk, dus mijn blog raakte helaas een beetje op de achtergrond. Veel extra gewerkt en mijn laatste theorie-examen op school behaald met een 8.8 (trots). Dus wat dat betreft komen de laatste loodjes voor de opleiding er nu echt aan… Daarnaast gestart met een module ‘ouderenzorg’ want mijn grijze massa zou zich eens kunnen gaan vervelen.

Naast dat alles tijd gehad om te lezen, tijd gemaakt moet ik zeggen, maar nog niet de tijd gehad om alle recensies te schrijven die ik zou willen schrijven maar daar ga ik mij voor mijn vakantie echt toe zetten!  Komende twee weken hoop ik daar een flinke inhaalslag in te maken!

Deze maand mocht ik zestien boeken ontvangen, twaalf recensie exemplaren en vier gewonnen boeken! Daar word je als boekennerd heel blij van ! Via Twitter ontving ik van Heleen van Rooyen een gesigneerd exemplaar van “de ontsnapping” die op de leesstapel voor de vakantie ligt. Via Instagram ontving k het boek “mr. Poppins” van Alejandro Palomas, een boek wat je in een zucht uitleest en gewoon heel mooi is. Daarnaast had Esther van der Ham een actie op Facebook. Je kon haar twee boekjes winnen in ruil voor een recensie. Deze recensie van  de twee boekjes over het kasteel met de duizend kamers kan je terug vinden op mijn blog.

Verder kon ik het niet nalaten de boekhandel te bezoeken en een negental titels te kopen. De nieuwe titel van Ransom Riggs bijzondere vertelsels  besprak ik op Boekenbijlage en mijn blog. Een echte aanrader met mooie illustraties ! Verder kocht ik twee mooie boeken over dementie, waarvan ik een presentatie van Bregje Bleeker bijwoonde over haar boek Eva . het mooiste woord is herinnering is een mooi boek waarin bekende nederlanders vertelen over hun persoonlijke ervaringen met dementie en mantelzorg.

Van mijn TBR-Pile #ikleesabc deze maand geen titel gelezen, hoop daar in mijn vakantie weer naar te gaan kijken… Het aftellen tot mijn vakantie is begonnen, na mijn praktijkexamen heerlijk bijna drie weken even tijd voor mij, mijn gezin en mijn boekenberg !

Datum Aantal TBR-Pile Ontvangen/gekocht Gelezen Nieuw aantal
01-02-2017 289 15+4=19 29 279
01-03-2017 279 10+16=26 17 288
01-04-2017 288 16+9=25 19 294

Gelezen in maart:

Kinderboeken:

Jeugdboeken:

  • Katharine Applegate          ik ben een gorilla

Jeugdthriller:

  • Margje Woodrow                 verwoest

Young adult:

  • Alejandro Palomas              Mr. Poppins

Fantasy young adult:

Fantasy:

Feelgood romans / chicklits:

  • Debra Oswald                       z.g.a.n

Thriller:

Psychologische thriller:

Non fictie:

Gezondheid / dementie / waargebeurd:

Graphic novels:

  • Hans Lijklema                      Incubator
1 Comment

  1. Pingback: Overzicht berichten | conniesboekkies

Geef een reactie

