Overzicht berichten

mei2016 106 Naast recensies heb ik ook andere berichten met betrekking tot boeken geplaatst. Ik was onder andere aanwezig bij lezingen , boekpresentaties en festivals. Hierover bericht ik onder het kopje “nieuws”op mijn blog. Om een bericht makkelijker terug te vinden kan je dit overzicht raadplegen.

( ik hoop komende week het overzicht up to date te maken)

Blogs op Hebban:

 

Nieuws:

Boekpresentaties:

2017:

  • Bregje Bleeker    eva                                          verslag presentatie
  • Cathinca van Sprundel    de vrouwe van Myrdin     verslag presentatie

2016:

  • Feliix Weber          Tot stof                                 verslag presentatie en recensie
  • Aftrap                    geef mij maar een boek
  • Frans van Duijn  Zwemmen met Caligula  verslag presentatie en recensie
  • Paulien Cornelisse verwarde cavia               verslag presentatie en recensie

2015:

  • Eva Burgers         sneeuwstorm                        verslag presentatie lees hier recensie
  • Frans van Duijn  Oceane                                    verslag presentatie
  • Sophia Drenth    bloedwetten deel 1               verslag presentatie lees hier recensie

 

  • Marlen Beek – Visser              stem!                  presentatie en interview
  •                                                                                     recensie stem!
  • Michael Reefs       Biebbende: de tijdwachter recensie van Femke lees je hier

2014:

Femke’s hoekje:

 

Gastblogger Veronique Janssen:

 

Leesclub:

Leesclub voor drie: samen met Felice Beekhuis en Femke Schelvis las ik

  • Alex Gino                George

Leesclub voor twee: samen met Felice Beekhuis las ik

Leesclub voor twee: samen met Mathilde Talens las ik

Leesclub aan Zee: leesclub bij boekhandel die helaas is opgeheven

 

Interviews:

2017:

2016

2015:

Roald Dahl jaar 2016:

Top Tien:

2016:

2015:

 

TBR-Pile Update:

Geef een reactie

