TBR-Pile update januari

In 2016 begon ik met een boekenberg van 272 fysieke boeken. Ook al las ik meer dan 300 titels er kwamen ook weer boeken bij en ik dacht met een stapel van 232 boeken het jaar 2017 in te stappen. Niets bleek minder waar. Ik kreeg begin januari weer wat boeken en ik had besloten om mijn TBR-Pile volgens de #ikleesabc methode aan te pakken. Bij hertelling bleek ik zowaar 289 fysieke boeken te hebben.

Deze maand las ik 29 titels, waarvan 19 voor de #ikleesabc lijst, en ik ontving 2 digitale en 13 fysieke recensie boeken. Ik kreeg twee boekboxen binnen en kocht twee studie-gerelateerde boeken. Een anatomische atlas die ik niet mee tel voor mijn TBR-Pile en een over het leven van dokter Alois Alzheimer die wel op mijn stapel ligt.

20170201_101856  gedeelte gelezen titels  in januari

Datum Aantal TBR-Pile Ontvangen/gekocht Gelezen Nieuw aantal
01-02-2017 289 15+4 =19 29 279

 

Gelezen in januari :

Avery Tom                De schaduw van mijn broer

Flanagan John          Broederband 6 spookgezichten

Feller Pieter              Piraten op schateiland

Feller Pieter              Kolletje tovert sneeuw

Geest Simon vd        Wie is er bang voor voetbalzombies

Ede Bies v.                 Verdwijnkind

Woltz Anna                Alaska

Dekker Femke           Vuurvogel

Brubaker Bradley    Oorlog die mijn leven redde

Prentenboeken:

Loo Sanne te            Dit is voor jou

Janssen Mark           Ik wil een leeuw

Young Adult:

Bredow Katarinav    Ik en mijn broer

Charliers  Christine  Jacht op het antiserum

Dowswell                   Sector 21

Velde Vivian vd         23 minuten

Klein-Haneveld J.      Krakenvorst deel 1

Sprikkelman E           Bijenvader

Sassen Erna               Er is geen vorm waarin ik pas

Romans:

Edward-Jones I          Pop Babylon

Lesgever Lex              Nooit meer verleden tijd

Markus Marjolein     Ik leef in een wereld die ik niet ken

Eynden Sabine v        Opvliegers!

Thriller: 

Beek-Visser Marlen  Meesterdeal

Jansma Linda             Schuilplaats

Indridason                  Grafteken

Nicolai Anne               Sprakeloos

Kort verhaal/splinters:

Maron Isa                  Spiegeling

 

Nonfictie:

Helsdingen R&A         Internettaal

 

 

1 Comment

  1. Pingback: Overzicht berichten | conniesboekkies

Geef een reactie

