“2016 was het jaar van Roald Dahl”

nieuws_roald_dahl_100_jaar-360x205

Op 13 januari 2016 deed ik een oproep voor gastbloggers in het kader van het
Roald Dahl Jaar. Hij zou dat jaar immers 100 jaar geworden zijn en dat was reden voor uitgeverij Fontein om hem in het zonnetje te zetten. De titels van Roald Dahl verschenen in een nieuw jasje en er waren de nodige acties met een leuke Roald Dahl krant voor basisschoolscholieren en een expositie in een museum.

Op mijn oproep voor gastbloggers kreeg ik veel reacties en het omdat het toch één van mijn favoriete schrijvers is was het leuk elke maand een stukje over Roald Dahl en/of zijn verhalen te plaatsen.

De gastbloggers top drie ziet er als volgt uit:

Op 3 : 20160224_082127 Sjakie en de chocoladefabriek

Op 2: heksen cover de Heksen

Op 1: matilda cover Matilda

Bij deze wilde ik graag mjin gastbloggers: Lize, Nanda, Edith, Jasper, Selene, Felice, Katrien, Christina, Veronique, Lalagé, Erik, Carla, Tazzy en Mathilde bedanken voor hun bijdrage.  En uiteraard uitgeverij Fontein, voor het beschikbaar stellen van materiaal voor de win-actie en de afbeeldingen die ik van hun site heb mogen gebruiken voor bij de blogs.

matilda liggend lezend op gronden uiteraard jullie lezers voor de leuke reacties !

4 Comments

  1. Pingback: Overzicht berichten | conniesboekkies

Geef een reactie

