Het jaar bijna voorbij TBR-Pile update

December loopt alweer af en na drukte op werk en met studie deze week aantal dagen vrij om mijn blog eens bij te werken en het jaar af te gaan sluiten….

Het was een mooi leesjaar, ik las in totaal 330 titels in de meest uitlopende genres… en dat maakt het lezen zo leuk… Door het schrijven van recensies lees je ook geregeld buiten je comfortzone en leer je nieuwe schrijvers kennen. Van de 330 titels las ik slechts 5 titels digitaal. Het is toch niet zo mijn ding. Ik heb nog een aantal recensie exemplaren op mijn pc staan en hoop die in mijn komende vakantie te gaan lezen. De bibliotheek bezocht ik niet zo vaak, mede door mijn grote TBR-Pile, ik las afgelopen jaar zo’n 20 titels via de bibliotheek. Wel heb ik er afgelopen week een stapel jeugd-kinderboeken gehaald die ik komende week wil lezen.

Photo Collage Maker_b576y4.png

Dit jaar was ik heel actief begonnen met een update van mijn TBR-Pile met het idee dat ie dan misschien wat zou slinken.. het zou immers leuk zijn als alles in de boekenkast zou passen ( ik heb een kleine kast met nog te lezen boeken), maar ja ik denk dat ik gewoon eens moet zoeken naar een wat grotere kast…

Komende week de boekenberg maar eens kritisch gaan bekijken .. ik kan slecht boeken weg doen maar misschien kan ik er een win-actie aan koppelen als ik wat exemplaren de deur uit wil doen…

Iedereen alvast een fijne jaarwisseling en hier mijn laatste update voor dit jaar….

Datum Aantal

TBR-Pile

Gelezen Ontvangen

Aangeschaft

Nieuw

Aantal

30-07-2016 246 21 10 234
29-08-2016 234 40 16 210
30-98-2016 210 23 23 210
28-10-2016 210 22 32 220
30-11-2016 220 19 18 219
27-12-2016 219 25 12 232

 

Gelezen in december

Fantasy

Joost Uit de Haag                         Fulia  scherven van het verbond

Joost Uit de Haag                         Fulia   laatste tocht

Young Adult

Marieke Nijkamp                         54 minuten

Mel Wallis de Vries                      Haat

Jeanne Ryan                                  Nerve

Susanne Koster                             Lege kamers

Korte verhalen/splinters

Grimm Collective                         Heksenjacht

Martijn Adelmund                       Mysteries Nederland de Noordzee

Anke Kranendonk                        Weinachtsoratorium

Prentenboeken

Van Hest&Zabransky                   Zoo kan het ook

Marc de Bel                                   Draden van Marbellus

Marcus Pfister                              Ster van Bethelehem

Kinder- en jeugdboeken

Simone Lia                                     Eigenlijk ben ik een flamingo

Inga Mol                                         Eddie, Belle en Flo

Tosca Menten                               Siem Subliem

Pieter Feller                                   Krabbel & Nies

Roman/diversen

Claudia de Breij                             Neem een geit

David Almond                                Ware verhaal van monster Billy Dean

Iris Blauw                                        Prijs voor lust

Matthijs Kleyn                                Cesar

Nicholas Sparks                              Zie mij

Roman Puértolas                            De kleine  keizer is terug

Non fictie

Ananthaswanny                            De man die er niet was

Jan Terlouw                                     Touwtje uit de brievenbus

Diverse auteurs                              Leven en liefhebben met dementie

 

 

 

5 Comments

  1. Pingback: Overzicht berichten | conniesboekkies

Geef een reactie

