TBR-Pile update september

gelezen-in-septem

September is voorbij gevlogen. Veel gewerkt, ziek geweest, druk weer begonnen aan de studie (met het voornemen braaf wat regelmatiger aan mijn huiswerk te gaan zitten) en de maand gestart met het idee niet veel leestijd te zullen hebben. Toch ben ik aan mijn leesgemiddelde gekomen van rond de 20 titels. Ik las in totaal 23 titels uit weer de meest uiteenlopende genres.

Verder had ik in september een belofte aan mijn eigen persoontje gedaan… Het was #booknobuy maand… Of dat is gelukt… eh….. Nou ik ben géén boekwinkel binnen geweest (zelfs niet na een lieve tweet dat ik gemist werd) en ik heb blogs over nieuw uitgekomen boeken vermeden… Maar … ik heb wel één boekbestelling gedaan maar dat was voor studie-doeleinden, dus persoonlijk vind ik dat dat niet mee telt.. En  ja dan is het gelukt.. En het viel me niet eens tegen…

Niet dat ik het geld over heb gehouden hoor… maar ik ben wel iets bewuster gaan nadenken of ik een titel nu echt wilde hebben en zo ja waarom en dan mocht ie pas op mijn lijstje.

Ik heb  bewust boekpresentaties vermeden in zoverre ik die dag vrij was, gelukkig niet veel vrije dagen gehad. Dat was wel het moeilijkste van alles… Maar ik ken mezelf als ik daar ben dan moet ik een boek..(boekverslaafd ik weet het).

Bepaalde titels die ik voorbij zag komen en echt wilde hebben heb ik op mijn lijstje gezet en ik moet zeggen dat de postbode zeer regelmatig aanbelde en dat verzacht de ontwenningsverschijnselen ook behoorlijk.

bookhaul-september

Bovenstaande foto is van 28 september en op de valreep van de maand kreeg ik nog een keertje boekenpost …

Voor mijn TBR-Pile had het weinig gevolgen… Ik las net zoveel als dat er binnen kwam ..

Wat brengt oktober? In ieder geval kon ik de eerste oktober niet meteen naar de boekhandel sprinten want ik lag te rillen van de koorts onder mijn dekbedje. Gelukkig van korte duur. Vandaag bij de boekhandel een boek besteld en het Roald Dahl Woordenboek gekocht want die is gewoon te leuk ! Dus daar gaat #booknobuy maar wie weet gaan we de uitdaging weer een keer aan (en schaffen we ook geen studieboeken aan) .. Maar niet in oktober hoor.. Het is kinderboekenweek, maand van de fantasy , maand van de geschiedenis, twee blogtours, Haunted Castlefest, mooie boekpresentaties . De maand is nu al bijna te kort !

Datum Aantal

TBR-Pile

Gelezen Ontvangen

Aangeschaft

Nieuw

Aantal

30-06-2016 230 28 44 246
30-07-2016 246 21 10 234
29-08-2016 234 40 16 210
30-09-2016 210 23 23 210

Gelezen in september 

Biografie

Sander Donkers             Hay

Kinderboek

Jozua Douglas                De ongelooflijke Ravi Ravioli

Pieter Feller                    Kolletje en Dirk opa en oma voor altijd jong*

Carolien Hermans          Door

Sancho  Vanherck          Zoya een hondenleven* 

Prentenboek 

Raymond Zachariasse    De hoed van opa*

Anke de Vries                  Antonia

v. Ditshuizen                  Oma’s hoofd is versleten*

Docherty                          Ridder die niet wilde vechten *

Jeugdboek/Young adult

Iris Boter                         Mislukt*

Femke Dekker                Vuurvogel

Tamara Geraeds             Tegenwereld*

Steven Herrick               De roep van de wolf

Marlies Slegers              Vijftien

G. Tucholke                    Wink, Poppy & Midnight

Lisa Williamson              Wie is nou normaal

Roman

Babs van den Bergh       Wat kan mij gebeuren?

Daan Fousert                  Wandelen in liefde

Marjan Scheer                Huntington verborgen erfenis

Kimberly Freeman         Hotel Evergreen Falls

Reina Crispijn                Zo puur als chocola

Thriller

Shannon Kirk                  Methode 15/33*

Management 

Ria Harmelink               De zeven regels van meneer Reimers*

 

Enorm genoten van de biografie over Barry Hay ! Veel moois mogen lezen. Van de meeste boeken verschijnt eerdaags een recensie op boekenbijlage of mijn blog.Van de titels met een * is reeds een recensie verschenen.

 

1 Comment

  1. Pingback: Overzicht berichten | conniesboekkies

Geef een reactie

