Laatste vakantiedag…

boek aan water Vandaag is mijn laatste vakantiedag. Ruim drie weken was ik vrij van werk en dat was een vreemde maar wel aangename gewaarwording. Samen met Femke ben ik een lang weekend naar Castlefest geweest en verder waren we gewoon in en om huis. Lekker niet veel gedaan, alle enthousiaste opruim- en schoonmaakplannen aan de kant geschoven, en wel heel veel gelezen.

De #OHMYBOOKATHON viel in mijn vakantie en mede daardoor duik ik in mijn 35e boek van de maand augustus. Als dat geen gaatje in mijn TBR-Pile slaat weet ik het ook niet meer. (al heb ik in het kader van Castlefest ook weer wat gekocht… )

Behalve dat vanaf morgen school en werk weer gaat beginnen staan er nog een aantal boekige dingen op de kalender voor augustus.

Ik hoop aan het einde van de week naar twee boekpresentaties te gaan waarvan jullie uiteraard tzt een verslagje van zullen vinden.

Dinsdag de 23e laat ik weten wie de gelukkige winnaar van het boek Paradijsvogel is ( je kan nog mee doen ! ) en heb ik nog een win-actie in petto.

Normaal plaats ik de 23e van de maand een gastblog aangaande het Roald Dahl jaar maar nu omdat ik die dag jarig ben trakteer ik met de Roald Dahl win-actie waar je kans maakt op 1 van de 3 luisterboeken. Hou mijn blog dus in de gaten!

 

 

 

Geef een reactie

