#OHMYBOOKATHON2016

IMG_20160816_100219

Van 11 tot en met 16 augustus werd de #OHMYBOOKATHON weer georganiseerd. Elke dag een win-actie, een challenge en lezen, vooral veel lezen… Je kon je opgeven om mee te doen en via de hashtag kon je elkaar terug vinden op sociale media. Daar zag je onder andere de titels langs komen die iedereen aan het lezen was, en uiteraard weer op nieuwe titels komen die jezelf ook wilde gaan lezen, en leuke foto’s van de challenges.

Mijn idee was met elke challenge mee te doen , en na elk boek een update op mijn blog.. Dat doel is dus niet gelukt. Wat wel gelukt is is om veel te lezen en een gat te slaan in mijn TBR-Pile, nou ja een klein gaatje.

Ik las 1 digitaal recensieboek ( Tweedehands vleugels) waarvan ik inmiddels de recensie op mijn blog heb gezet en 1 fysiek recensieboek ( Sterven van Rebecca Lopez Ikario) en verder alleen maar “eigen” boeken.

Ik las  15 boeken en boekjes met een totaal van 2763 blz.  Ik had mezelf geen doel opgelegd maar wilde gewoon veel lezen en dat is wel gelukt. In voordeel werkte ook een paar dagen minder goed weer en dat ik vakantie had en alle tijd had om te lezen.

Dit waren de titels die ik las :

Korte verhalen 

Linda van Rijn                  Vakantievrienden

Mariëtte Middelbeek       De verrassing        (tegenvaller)

Jeugdboeken/jeugdthrillers/young adult 

Danielle Bakhuis             Zes seconden

Elle van den Bogaart      Vermist

L.&S. Burgers                   Morelli principe

Joost Heyink                     Morgen sla ik terug

Selma Noort                     Stiefkind

Maren Stoffels                Op blote voeten

Mel Wallis de Vries        Shock

Literaire roman

Denis Henriquez               Het sterven van Rebecca Lopez Ikario

New Adult 

Rebecca Yarros                  Onverminderd (leest lekker weg)

Thriller

Liesbeth van Kempen     Gevaarlijk spel  (heerlijke thriller)

Julia Heaberlin                  Black eyed Susans ( nice)

Apocalyptische thriller

J. Sharpe                              Eden (Toptitel! )

Young Adult fantasy 

Vanessa Gerrits                 Tweedehands vleugels

Heb jij ook meegedaan ? Heb je je doel bereikt? Wat was je toptitel?

Geef een reactie

