#OHMYBOOKATHON2016

ohmybookathon

Van 11 tot 16 augustus staat er een weer leesmarathon op stapel . Op de facebook pagina van dit event vind je meer informatie en op de site  www.ohmybookathon.nl  kan je je vandaag nog opgeven om mee te doen. De bedoeling is simpel : lees zoveel mogelijk! En verder deel je je leeservaringen met mede-lezers via de sociale media.  Ook zijn er leessprinten, twitterchats en opdrachten om vrijblijvend aan mee te doen (gaat wel van je leestijd af die laatste twee) en kan je prijzen winnen. Zo maak je alleen al kans op een boek als je je in gaat schrijven!.

Vorig jaar heb ik ook meegedaan en net als dit jaar valt het in mijn vakantie en dan lees ik toch eigenlijk al veel. Of het ook daadwerkelijk mijn lezen een boost zal geven betwijfel ik omdat dat vorig jaar ook niet echt het geval was.. Wel bracht een mede-deelnemer mij op het idee om geen recensie exemplaren te gaan lezen maar alleen “eigen”boeken..

Nu vond ik dat wel een goed idee. Het boek wat ik nu lees is nog wel een recensie exemplaar maar de rest van de periode ga ik dus een gat proberen te slaan in mijn TBR-Pile. Daar was ik al goed mee op weg want gedurende mijn vakantie heb tot nu toe 13 boeken gelezen.

Via mijn facebook, twitter en instagram hou ik jullie op de hoogte van mijn #OHMYBOOKATHON uitdaging. Ik heb niet echt een doel in mijn hoofd qua aantal te lezen boeken, streven is boek per dag…

Wie van jullie doet ook mee? Hebben jullie een streven ?

Afbeelding overgenomen van de facebookpagina van de organisatie van #OHMYBOOKATHON

1 Comment

Geef een reactie

