TBR-Pile update juli

gelezein in juli Juli weer voorbij… Deze foto had ik op instagram en facebook gezet begin deze week omdat ik veel avonddiensten had en druk was en niet had verwacht nog wat meer te lezen… De teller stond op 16, waarvan 15 boeken en 1 pdf bestand. Toch deze week nog wat van mijn boekenberg kunnen weglezen dus 21 titels in totaal

Ik merk dat ik lezen op de pc niet echt prettig vind hoe mooi het boek dan wel niet mag zijn. Ik heb nog 5 pdf recensie boeken en die wil ik deze week echt, maar dan ook echt eerst gaan lezen.. dus hoop op dagje regen in mijn vakantie (erg niet) .. Voordeel van echte boeken is dat je ze overal mee naar toe kan slepen en overal kan lezen…. En nee lezen op mijn telefoon vind ik niks en nee ik hoef ook geen e-reader.. Dat zou wat voor mij zijn dan is ie telkens niet opgeladen als ik wil gaan lezen…

Ik ontving deze maand 7 recensie exemplaren die ik inmiddels uit heb en waarvan ik zsm de recensies van ga schrijven. Verder schafte ik 3 boeken aan (onder het excuus ook leuk voor Femke)  en gaf ik Femke een boekenbox van de Mazerunner (in het Engels) cadeau maar die tel ik niet mee voor mijn TBR want die ga ik zelf niet lezen.

Aanrader is Paradijsvogel van Threes Anna , ik hoop mijn recensie dit weekend nog online te zetten, een heerlijke roman die het resort leven van de oudjes in de States op de hak neemt en ook  het ya boek van Grey de zwerm is een heerlijk spannend  boek ! Suzie en de kwallen kan ik ook van harte aanbevelen. Ook een ya boek, origineel en vlot geschreven. En daarnaast ook een tien voor vormgeving!

Verder vond ik de ya van Kate Ling een beetje tegenvallen. Ik vond het niet zo’n origineel verhaal al las het wel lekker weg. De nieuwe van David Walliams was een aardig tusendoortje maar het is niet zijn beste boek… En dat valt een beetje zwaar om als Walliams-fan neer te schrijven.. Ook hiervan volgt een recensie van Femke en mij.

 

Datum Aantal

TBR-Pile

Gelezen Ontvangen

Aangeschaft

Nieuw

Aantal

30-06-2016 230 28 44 246
246 21 10 235

Gelezen in juli

Novelle

Bert Wagendorp                   Een zaterdagmiddag (recensie op Boekenbijlage)

Thrillers

P.J.M. Bernink                     Geen weg terug ( recensie volgt)

P.J.M. Bernink                     Kwade vrienden (recensie volgt)

John Hart                             Weg zonder genade  (recensie op Boekenbijlage)

Simone Grimberg                Niemand die me ziet (recensie op Boekenbijlage)

Young Adult      

Ali Benjamin                       Suzie en de kwallen (recensie volgt)

Jennifer Memlink                Gevarenzone  (recensie volgt)

Patty van Delft                     Het zwarte kristal (recensie volgt)

Cornelia Funke                    Reckless achter de spiegel

Jacob  Grey                          Wildlingen , de zwerm (recensie volgt)

Kate Ling                             Eenzaam en extreem ver weg

Amy Tintera                        Reboot (recensie op mijn blog)

Kinderboeken

Gitty Daneshvari               De angstenacademie

Fiona Rempt                      De drakenjager (recensie volgt)

David Walliams                 De grootste ettertjes van de wereld (recensie volgt)

Korte verhalen

Eisso Post                            Aan de oever ( recensie op mijn blog)

Maatschappij vraagstukken

Fiona Hack                          Bruggenbouwer (recensie op Boekenbijlage)

Flier&Scheltens                   Het alzheimermysterie

Prentenboeken 

Robben                                  Suzie Ruzie en het schaartje (recensie op mijn blog)

Romans

Kurt Palka                            De pianobouwer (recensie volgt)

Threes Anna                         De paradijsvogel

 

4 Comments

  1. Pingback: Overzicht berichten | conniesboekkies

Geef een reactie

