Blogtour “Wolvinnen van Otrostaadt”Jasper Polane

Cover 9789492099150/ 2016

Jasper Polane , uitgeverij Quasis

Op 25 juni verschijnt het derde deel in de onzichtbare maalstroom met de titel : Wolvinnen van Otrostaadt. Een titel waar ik zelf naar uit kijk omdat ik deel 1 en deel 2 ook met veel plezier gelezen heb.  Ik voelde me best een beetje vereerd toen de schrijver Jasper Polane mij vroeg mee te doen met de blogtournee voor dit deel.

De tournee begint op maandag 27 juni met een win-actie op de site van boeklovers en een dag later kunnen jullie mijn recensie online lezen. Dit weekend ga ik alvast heerlijk in het verhaal duiken. Volgens de flaptekst een verhaal over aarzelende liefde, ontstuimige wraak, blijde verwachting en gruwelijk noodlot. Nou dat wil wat beloven. Deel twee was al spannender en enger dan het eerste deel dus benieuwd wat dit deel mag gaan brengen.

In aanloop naar de blogtour zal ik mijn recensies, die eerder op Boekenbijlage zijn verschenen, met jullie delen.

Hier volgt nog even het schema met de deelnemende blogs:

wolvinnen

Hebben jullie de boeken van de maalstroom gelezen ? Wat vonden jullie er van en gaan jullie het derde deel ook lezen ? Ik hoor graag jullie reactie !

Geef een reactie

