“lees-“vakantie achter de rug

mei2016 097

Afgelopen week ben ik een weekje op vakantie geweest en uiteraard ging er een stapel boeken mee. Ik was al begonnen in Magycker van Adrian Stone en die had ik bij aankomst ook meteen uitgelezen. Verder las ik nog een achttal andere boeken en begon ik in een tiende boek vlak voor ik naar huis ging. De boeken die ik las zie je op bovenstaande foto. Komende dagen maar flink aan de bak met recensies schrijven voordat ik mij op de zestal boeken kan storten die er nog liggen voor een recensie en de boekenpost die vandaag blij op mij lag te wachten.

Zoals je ziet is bovenstaande stapel weer een stapel van uitersten. Het boek “terug naar Hasselt” was even inkomen (mede door Vlaams taalgebruik] Bij “pindakaas& sushi” dook  ik in de wereld van anime , op verzoek van Femke die daar helemaal mee bezig is. “Julius Zebra”is een stoere zebra en een heerlijk tussendoortje.”Magycker” een aanrader, “Maestra”de tegenvaller van de stapel en “Achter de nevel ” een roman die nog even door suddert na het lezen.  Kortom zin om mijn recensies te gaan maken maar eerst de koffers uit pakken….

mei2016 092 Boekenpost

7 Comments

Geef een reactie

