23 april was ik jarig en ging ik naar de boekhandel!

Op 23 april is het ‘wereld-boeken-dag’ maar het is ook mijn verjaardag!  Ik werd 13 jaar en ik kreeg van mijn ouders een stapel van 13 boeken! Ook nog boekenleggers, een funkopop van Jack Skellington en de celebrate book box was ook op tijd binnen voor mijn verjaardag ! Dubbele verrassing dus. In de celebratebox zat onder andere een pin van de Hungergames en een Harry Potter ketting en muziekdoosje, iets waar mijn vriendin erg jaloers op zal zijn.  Ik vierde het pas in de avond en kreeg nog veel meer cadeaus namelijk ook de twee boeken : pindakaas&sushi een boekenbon en nog veel meer…

Normaal vier ik het wel de hele dag maar nu was er s’middags in onze boekhandel een y.a. middag. Er zouden drie schrijvers komen waarbij je op de thee kon. Samen met twee vriendinnen, mijn moeder en een blogvriendin van haar gingen we naar de boekhandel. Van deze blogvriendin Christina kreeg ik nog een uilbeeldje en een Harry Potter boekenlegger wat ik onwijs leuk vond.

Bij Boekhandel van der Meer (ben je daar wel eens geweest zo’n mooi winkel!) waren Buddy Tegenbosch, Eva Burgers en Helen Vreeswijk. Ik heb van alle drie boeken liggen maar nog niet gelezen (erg he). We gingen eerst bij Buddy Tegenbosch op de thee.buddy tegenbosch De boekhandel heeft namelijk heel veel leuke hoekjes met bankstellen staan dus je kan echt gezellig zitten. Buddy Tegenbosch vertelde over zijn boeken, hoe hij is gaan schrijven, over zijn werk als piloot en hoe hij toevallig John Green ontmoet had, zijn idool, in Amerika. Uiteraard vroeg ik om een handtekening.

Daarna naar Helen Vreeswijk die vertelde over hoe ze te werk ging bij de politie en hoe ze dat in haar spannende boeken verwerkt. helen vreeswijk

eva burgers

Als laatste bij Eva Burgers op de thee. Zij deed heel ander politiewerk dan Helen Vreeswijk en het is leuk te horen dat ze ook een andere manier van schrijven heeft. De middag was zo om en we kregen ook nog een goodiebag met daarin een lotnummer.Op dat lootje won ik nog een boek van divergent. Ik ken de serie nog niet maar mijn vriendinnen vinden het een goede serie en er stond ook nog een handtekening in!

Daarna gingen we naar huis voor taart, visite en cadeaus! Zo wil ik wel vaker mijn verjaardag vieren !

handtekeningen

Groetjes Femke

 

7 Comments

  1. Pingback: Overzicht berichten | conniesboekkies

Geef een reactie

