Druk, druk, druk…

What else is new…  Momenteel dus best wel een soort van drukker dan normaal… volgende week toetsmoment en ik moet nodig leren maar ik heb naast mijn enorme studie-ontwijkende-gedrag de nodige afleidingen en lijk ik alles maar aan te pakken als afleiding voor mijn studie-ontwijkende-gedrag… niet zo netjes.. Verder een spier verrekt in mijn schouder dus schrijven en tikken op het toetsenbord is een hele opgave. Vandaar dat mijn stukjes op mijn blog minimaal zijn op het moment. Nog twee weekjes doorbikkelen en dan heb ik vakantie en hoop ik ook dat mijn schouder weer de oude is en ik mijn blog weer vol kan spammen…

Gelukkig wel leestijd.. één van de weinige dingen die ik zonder pijn kan doen en die ik dan ook van hartelust zonder schuldgevoel doe.

Momenteel lees ik:

hetboekvanvoorheen Het boek verschijnt eind deze maand maar is aanstaande vrijdag bij de boekpresentatie in Alphen aan de Rijn al verkrijgbaar. Ik hoop het boek voor vrijdag nog uit te lezen en snel mijn recensie te posten.

Ik lees nooit één boek tegelijk. Het idee is er soms wel maar het lukt me gewoon niet, te nieuwsgierig naar de andere verhalen die er liggen en bovendien is er voor elke bui een boek. Ik lees momenteel ook “de wand” voor de Leesclub aan Zee op 25 april. En ben halverwege “seance” maar ik weet nog niet goed wat ik daar van ga vinden. Het boek “keverjongen” en “shopaholic grijpt in” ontving ik van de week als recensie exemplaren en die liggen klaar voor het weekend.

reading

Halverwege april zal ik een TBR-Pile update plaatsen. Verder uiteraard weer rond de 23e een Roald Dahl gastblog, bezoek ik de 23e boekhandel van der Meer met jarige dochter en Christina Brouwers (mede-blogger) om thee te gaan drinken met drie y.a schrijvers tijdens de y.a. middag aldaar. Om later aan te schuiven bij een verwarde cavia en Paulien Cornelisse. Uiteraard volgt een verslag hoe of dat geweest is.  Leuk om naar uit te kijken.. minder leuk is die stapel studieboeken maar ik ga er toch maar een blik op werpen… anders ga ik mij nog schuldig voelen.. of zal ik eerst een boodschap gaan doen #studieontwijkendgedrag  #zucht….

ps. tot einde deze week kan je nog mee doen met de verloting van het boek “veenbrand“!

 

 

 

4 Comments

Geef een reactie

