TBR-Pile maart update

20160330_083615 Gelezen in maart …

De maand loopt weer op zijn einde, vandaar weer een TBR-Pile update..

In de afgelopen twee weken ontving ik 7 recensie exemplaren en kreeg ik het boek van Anke de Vries “Littekens”Zelf kocht ik nog twee titels in de uitverkoop voor 2 euro per stuk ( jaja, die had ik echt niet nodig).. Waardoor het totaal aantal boeken wat er bij kwam in maart op 26 boeken kwam.

Ik heb 35 titels gelezen en drie stripboeken. Wederom kom ik tot de ontdekking dat ik geen geduld heb voor het lezen van een stripboek. Geef mij een boek van 526 pagina’s ( zoals Moordaap) en ik lees het in één zucht uit maar een strip dat gooi ik telkens aan de kant.. Ik tel de stripboeken ook niet op bij mijn gelezen-boeken-lijst of bij mijn leesuitdagingen op Goodreads en Hebban.

20160330_084232 ontvangen  recensie-exemplaren

Totaal gelezen in 2016 tot nu toe 85 titels

Datum Aantal TBR-Pile Gelezen Ontvangen

Aangeschaft

Nieuw

Aantal

19-01-2016 272 12 8 268
31-01-2016 268 12 6 262
10-02-2016 262 9 10 263
26-02-2016 263 17 8 254
14-03-2016 254 14 18 258
30-03-2016 258 21 10 247

Gelezen in maart

Autobiografie

Roald Dahl                 Boy&Solo

Boekenweekgeschenk/essay

David v Reybrouck   Zink

Esther Gerritsen         Broer

Gezondheid

Kramer&Mulder       Op bezoek bij iemand met dementie

Femmie v Straten      Dag mama

Kinderboeken /jeugdboeken

Will Mabbitt              De ongelooflijke avonturen van Merel Jansen

Feller & Fischer        Nieuwe voetbalschoenen voor Lynn

Dittte Merle               Wild verliefd

Jowi Schmitz             Stan en de negen rovers

John Flanagan            De grijze jager vroege jaren 1: toernooi van Gorlan

Anke de Vries            Littekens

Diversen                    Junior Monsterboek 4

Young Adult

Haen & Mathijsen    Malika’s schildplicht

Marlies Allewijn        Ze was 16

Berdie Bartels            Ik besta !

Bronagh Curran         In het spoor van de eclips

Fraccesca Haag          Vuurpreek

Jakob Wegelius          Moordaap

Marina Theunissen    Fairytale Lacrima

Marina Theunissen    Fairytale Phoenix

Troonbeeckx,

Vermeyen &

de Braeckeleer            Necropolis, Dodenwereld 1

Romans

Mireille Geus             een makkelijk kind

Colleen Hoover         Onvoorwaardelijk

Pia de Jong                Charlotte

Yolande Werdmüller

von Elgg                    Vanwege Saar

Jojo Moyes                Week in Parijs

Elfie Tromp              Underdog

Colm Toibin              Nora

Thrillers

Fossom                        Veenbrand

Erik Persoons            Kaakslag

Prentenboeken

Janna de Lathouder  Alles in het donker

Tosca Menten            Ollie het uilskuiken vliegt uit

Tosca Menten            De Briezels

Tosca Menten            Vriendjes voor altijd

Esther Miskotte        Streepjes van Wasco

Stripboeken

Willy vd Steen           Suske en Wiske De bibberende Bosch

George R. Martin       A Game of Thrones deel 1

George R. Martin       A Game of Thrones deel 2

 

4 Comments

  1. Ik las vroeger als kind veel strips. Hoewel, lezen was niet het juiste woord. Ik keek naar de plaatjes en maakte aan de hand van wat ik zag mijn eigen verhaal. Toen ik uiteindelijk strips begon te lezen, was ik teleurgesteld. Ik lees nog wel strips, maar vraag me soms af of ik er niet beter aan doe om net als vroeger geen tekst te lezen.

    Liked by 1 persoon

  2. Pingback: Overzicht berichten | conniesboekkies

Geef een reactie

