TBR-Pile update

Photo Collage Maker_ckR4nj

De maand is nog niet de op de helft maar een update is zo één keer in de twee weken wel makkelijker voor mij bij te houden en elke keer weer een bevestiging dat ik best wel door aan het lezen ben maar er nog niet echt een gat in de berg wordt geslagen… (maar ach ik zie het maar als een luxe probleem… )

De afgelopen twee weken heb ik zo’n 18 boeken aan  mijn berg mogen toevoegen. Ik heb er ook alweer 14 gelezen dus het gaat redelijk gelijk op. Ik ontving 10 recensie exemplaren, kreeg vier boeken cadeau waaronder het boekenweekgeschenk en ik kocht vier boeken . Tja.. al zat daar wel het boekenweekessay bij die ik voor €2.50 niet wilde laten liggen…

Photo Collage Maker_NCIgNZ 14 titels gelezen, waarvan 12 boeken waarvan ik een recensie heb geschreven/ga schrijven voor mijn blog of Boekenbijlage. Ook dit weer van elke genre wat.

Het mooie boek Vanwege Saar, over incest, heeft diepe indruk gemaakt. Het boek Vuurpreek kwam van mijn TBR-Pile maar viel me tegen. De titel Underdog had ik vorig jaar samen met Mathilde Talens ( van de blogs Tante Til en ik vind lezen leuk) gewonnen,  inmiddels hebben we hem gelezen en aankomende woensdag verschijnt er een stuk over op onze blogs.

Datum Aantal TBR-Pile Gelezen Ontvangen

Aangeschaft

Nieuw

Aantal

19-01-2016 272 12 8 268
31-01-2016 268 12 6 262
10-02-2016 262 9 10 263
26-02-2016 263 17 8 254
14-03-2016 254 14 18 258

Momenteel lees ik  weer eens drie boeken door elkaar heen. En mijn streven is om op het einde van de maand mijn TBR-Pile op 250 te hebben. Dat moet toch gaan lukken, dacht ik zo…

 

 

3 Comments

  1. Pingback: Overzicht berichten | conniesboekkies

Geef een reactie

