TBR-Pile update (februari)

20160226_131041Gelezen in februari, 26 diverse titels, waaronder kinderboeken, prentenboeken, y.a, romans, korte verhalen eigenlijk weer van alles wat.

Met het boek ‘de terugkeerling’ die ik besprak voor Boekenbijlage las ik best buiten mijn comfortzone. Een thema wat ik zelf niet snel op zou pakken maar een verhaal wat mij toch aangenaam verrast heeft.  Verder heb ik genoten van een paar heel mooie romans van Visser, Coleman en Spielman en het nieuwe boek van Harrewijn is ook weer helemaal leuk. Van deze titels verschijnen er nog recensies.

In de maand februari zijn er 18 titels bijgekomen waaronder 8 recensie exemplaren. Verder kreeg ik ook 6 titels maar ik moet eerlijk bekennen ik heb er ook een paar gekocht. Waaronder het mooie boek  Stemmen van de ziel van Hans Siepel omdat ik die heel graag wilde lezen in verband met de lezing die hij gaf en uiteraard moest ik nu eindelijk eens met Hendrik Groen, Zolang er leven is , op de bank. Ik weet dat ik pas wat mocht kopen als mijn stapel met 10 exemplaren zou zijn geslonken maar een mede-blogger trok mij over de streep. Ik mocht mezelf best belonen voor het feit dat ik voor mijn studie mijn opdrachten voor dit studiejaar al af heb en een skills-examen heb gehaald..

En niet verwacht maar toch is mijn TBR-Pile met 14 titels gezakt …

Datum Aantal

TBR-Pile

Gelezen Ontvangen

Aangeschaft

Nieuw Aantal
19 januari 2016 272 12 8 268
31 januari 2016 268 12 6 262
10 februari 2016 262  9 10 263
26 februari 2016 263 17 8 254

Gelezen in februari

Kinderboeken

Wim Daniëls                  2 tieten in een envelop

Bart Moeyaart                Missen is moeilijk

Simone Arts                   Plan C

Margriet Breet                Zootje ongeregeld 2

Gabi Kreslehner              Voor altijd bestaat niet

Marlies Slegers               Vertrouw me  maar 

Prentenboek

Marcel van Driel              Billy de kip 

Young Adult

Harm Tilstra                 De dag waarop Connor verdween

Margaretha van Andel  In Transit

Tamara Geraeds            Jasper

Ransom Riggs               Bibliotheek der zielen 

Romans

Eve Chase                      Huis op de heuvel

Hendrik Groen               Zolang er leven is

Astrid Harrewijn            drie vrienden, een huis ( en een klusjesman)

Rowan Coleman             20 regels liefde

Lori Nelson Spielman    een bijzonder jaar

Judith Visser                  In seizoenen

Pouw                              Terugkeerling

Sarah Willis                    Momenten van Helderheid

 

Gezondheid/ esotorie

Stella  Braam                   Ik heb Alzheimer
Willemien Lemstra         Mevrouw wil versterven!

Hans Siepel                     Stemmen van de ziel

Ivo van  Woerden           Undercover in de ouderenzorg

Fantasy 

Pen Stewart                     Opgejaagd

Theo Barkel                     Chagrijnige slagzwaard

 

3 Comments

  1. Pingback: Overzicht berichten | conniesboekkies

Geef een reactie

