TBR-Pile update

Het idee is er heus wel maar echt van de grond komen doet het niet… Omdat de boeken die ik krijg uiteraard ook bij mijn nog-te-lezen-stapel horen lijkt het niet dat ik wat lees als je puur naar het aantal nog-te-lezen-boeken kijkt..

De maand is nog jong en in de afgelopen dagen kon ik weer 10 titels toevoegen.

Photo Collage Maker_G3tJBS (1) Van de tien waren er vier recensie titels bij die dus lees-voorrang krijgen. Verder kwamen een aantal andere mooie titels op mijn plank terecht.

Photo Collage Maker_P0IODyUiteraard ook weer wat gelezen, waarvan zes titels die al langere tijd gelezen wilde worden… en de maand is nog jong dus boek nummer tien roept…

Uiteraard is lezen geen moeten wat je bijna wel zou denken als je deze berichten leest. Ik lees alleen maar voor mijn plezier en dat zal zo blijven. Maar door het bijhouden van dit overzicht hoop ik mezelf een beetje te behoeden van mijn behoorlijk grote boekenaankoopdrang en eens toe te komen aan de vele mooie titels die nog wachten…

Datum Aantal TBR Pile Gelezen Ontvangen

Aangeschaft

Nieuw Aantal
19 januari 2016 272 12 8 268
31 januari 2016 268 12 6 262
10 februari 2016 262 9 10 263
1 Comment

  1. Pingback: Overzicht berichten | conniesboekkies

Geef een reactie

