TBR-Pile update

Na het plaatsen van mijn bericht over mijn TBR-Pile heb ik aardig wat reacties gehad… En dat is maar goed ook want dat houd me ook een beetje gemotiveerd om mijn voornemen deze te laten slinken niet gelijk aan de kant naast me neer te leggen.

Op de vraag hoeveel (fysieke) boeken ik had liggen was ik in eerste instantie het aantal schuldig maar toch maar even tellen en.. ik kwam op 272 exemplaren terwijl ik mijn stukje schreeft. Ik had daar niet de recensie exemplaren bij geteld maar eigenlijk tellen die gewoon mee want die wil ik toch ook lezen en ze liggen altijd boven op de stapel..

De recensieboeken die ik in de afgelopen twee weken mocht ontvangen waren er 7.

018

Dus dat zou het aantal brengen op 279 exemplaren ( en ja in Femke haar kast staan ook nog wel wat boeken die ik ooit ga lezen als ik tijd heb maar die ga ik er echt niet bij tellen, dan is helemaal einde zoek).

Maar heb ik nog wat gelezen ondertussen…. Ja ook dat ! Ik heb in ieder geval van mijn recensie stapel 3 titels uit en ben inmiddels begonnen in “Boem!”, wat een lekker boek is dat !  En van mijn TBR-Pile las ik 9 titels.

024

De literaire juweeltjes zijn leuke tussendoortjes. Meestal zit er wel één in mijn tas zodat ik altijd wat in bereik heb om te lezen als ik ergens  moet wachten. Ze tellen natuurlijk niet echt als een boek maar ze liggen wel op mijn berg..

De teller staat op 267 athans stond.. ik hoorde dus de postbode weer aan de brievenbus klepperen ( ik moet echt een ander tijdstip uitkiezen om te bloggen zodat ik niet weer hoef te wijzigen terwijl ik typ.

20160119_135249 Deze roman lag dus op de deurmat en brengt de teller weer naar 268 exemplaren..

Maand Aantal TBR-Pile Gelezen Ontvangen Nieuw Aantal
Januari 272 12 8 268

Mocht ik nu één boek kopen nadat ik er 10 had gelezen of moest mijn berg met 10 titels zijn geslonken ??? Dilemma dinsdag heet dat toch ?

 

 

4 Comments

  1. Pingback: Overzicht berichten | conniesboekkies

Geef een reactie

