#boektober prijspakket

boektober prijspakket

Het is jullie vast niet ontgaan dat ik mee heb gedaan met #boektober en op Hebban een prijspakket heb gewonnen. Helemaal leuk en het was even wachten maar mijn geduld werd op prijs gesteld en vlak voor oudjaar belde de postbode aan met een mooi gevulde boekendoos ! Van de stapel die je hier boven ziet heb ik inmiddels twee titels gelezen.

Het boek “onder de maan” een urban fantasy boek heb ik besproken op mijn blog en van “portret van een vrouw” is gisteren op Boekenbijlage mijn recensie gekomen. Ook deze zal ik spoedig op mijn blog zetten.

Van alle titels zal ik uiteraard ook een recensie op Hebban neer zetten en bij deze Hebban en de organisatie van #boektober nogmaals bedankt voor mijn prijs !

2 Comments

Geef een reactie

