Het laatste weekje van het jaar !

Na een paar drukke weken met werk/studie en hectiek nu heerlijk een weekje vrij!Het bloggen en plaatsen van recensies is er ook een beetje bij ingeschoten maar dit laatste weekje ga ik even lekker spammen om het nieuwe jaar goed van start te gaan!

Vandaag plaats ik mijn laatste win-actie voor dit jaar online! Ik mag van uitgeverij de mooie roman “witte gaten” onder mijn lezers verloten !

witte gatenMijn recensie verscheen deze week online op Boekenbijlage en zal ook vandaag op mijn blog verschijnen met de “voorwaarden ” wat je moet doen om dit boek te kunnen winnen.

Naast “witte gaten”kwamen er nog een zestal recensies van mij op Boekenbijlage.

Komende periode zal ik ze ook op mijn blog zetten.  Van deze titels was ik het meest ontroerd door “nog vijf dagen”van Julie Lawson Timmer. Een titel die ook in mijn persoonlijke top tien staat van dit afgelopen jaar.  Deze top tien zal ik deze week plaatsen. Naast mijn top tien een apart lijstje met kinderboeken en prentenboeken top vijf. Ook Femke zal haar top tien plaatsen en mijn collega-recensent bij Boekenbijlage, Felice Beekhuis, zal in een gast-blog haar top tien bekend maken. Voor Boekenbijlage werd ons namelijk gevraagd naar ons beste boek van 2015 en voor mensen die veel lezen en moeilijk kunnen kiezen is één boek naar voren brengen best een zware opgave en besloten we om op deze manier onze top Tien met jullie te delen. Wat op zich ook niet al te eenvoudig bleek. Er zijn zoveel mooie boeken uitgekomen dit jaar!

Welk boek heeft dit jaar op jouw de meeste indruk gemaakt?

 

 

de afbeeldingen van de covers komen van de sites van de uitgevers

 

 

Geef een reactie

