#Boektober

#Boektober#boektober-update

De teller staat nu op 12 en met een weekje vakantie voor de deur kan ik aan een leessprintje gaan werken!  Vandaag nog wel even braaf huiswerk en opdracht met reflectieverslag uitwerken en dan écht vrij en tijd om mezelf te begraven onder mijn boekenberg.

Deze week weer een aantal recensie-exemplaren mogen ontvangen, ik doe  mee aan de blogbom op 22 oktober van: een-schitterend-ongeluk en ben ik nu bezig in het boek “het jachtseizoen” wat 20 oktober verschijnt. Geschreven door Mason Cross en een heerlijke thriller! Dit boek kreeg ik van de LS.leesclub, via een Facebook-actie.

Het gaat het weekend heerlijk lees-weer worden dus pc uit en lezen maar !

Fijn weekend en duik lekker in je boek !

Geef een reactie

