Boekpresentatie “sneeuwstorm” Eva Burgers

sneeuwstorm

Afgelopen zaterdag, 10 oktober, presenteerde Eva Burgers haar nieuwe jeugdthriller “sneeuwstorm”.

Dit gebeurde bij boekhandel van der Meer te Noordwijk. Een thuiswedstrijd voor mij waar ik in eerste instantie niet heen kon vanwege het feit dat ik moest werken maar daags van te voren werd ik gebeld of ik mijn dienst wilde wisselen en dat wilde ik wel want het is altijd leuk om een boekpresentatie bij te wonen. Dus met dochter Femke op pad.

Na een korte introductie door de eigenaresse van de boekwinkel kreeg Eva Burgers zelf het woord.

sneeuwstorm3 Eva bedankte haar man en dochters.Ze vertelde dat haar dochter model had gestaan  voor de cover en dat ze daar ( uiteraard) heel trots op was.

Vervolgens tijd voor het uitreiken van het eerste exemplaar.  Die was voor  schrijftser Astrid Harrewijn ( haar nieuwe boek komt in februari maar meer wilde ze niet los laten). Astrid en Eva zijn momenteel ook samen met een project bezig maar ook daar werd verder niets over gezegd.  Afwachten maar..

sneeuwstorm2Eva en Astrid met ‘sneeuwstorm’

Na de bedankjes en het applaus in de rij voor een gesigneerd exemplaar. Op naam van Femke want zij is immers de doelgroep. Al denk ik dat ik hem ook wel mag lezen. En hoe we hem vinden horen jullie vast!

1 Comment

  1. Pingback: Overzicht berichten | conniesboekkies

Geef een reactie

