#Boektober

#Boektober

Zit er een mail in mijn mailbox met deze vraag ? Nu is dat voor mij geen probleem om daar aan mee te doen want ik lees toch wel zou je denken…. Klopt. Maar ik moet eerlijk bekennen dat de afgelopen dagen wel eens voorbij gingen zonder een bladzijde te lezen. Het boek werd wel opgepakt maar na het bekijken van een pagina weer dichtgeslagen, volgende boek zelfde verhaal. Toch geen leesdip?

Ik denk dat het komt omdat ik na de zomervakantie weer vol het nieuwe schooljaar in ging met het voornemen wat aan mijn studieontwijkende gedrag te doen en wat fanatieker te worden met de studie. Zo had ik mijn medicatieopdracht binnen twee weken af  terwijl ik daar twee maanden over mocht doen.-Misschien iets te fanatiek?- Ook ben ik begonnen op een nieuwe, zwaardere afdeling wat zo in het begin door alle nieuwe indrukken en andere manier van werken toch wel vermoeiend is.

Maar genoeg gezucht en slechte excuses verzinnend waarom ik niet meer aan mijn maandelijkse boekentax zit…  Dus Ja !  Ik doe mee want ik wil gewoon weer mijn stapeltje in oktober lezen !

Hier een stukje van de organisatie:

Heb jij  zin om meer te lezen, maar kom je er niet aan toe? Of zou je graag lekker in de leesflow willen komen? In oktober gaan we heel graag met jou de uitdaging aan om meer te lezen dan je nu al doet. Iedereen kan deelnemen aan #Boektober en het is gratis! Wat je nodig hebt? Leesvoer en zin om mee te doen aan deze gezellige reading challenge. Doe je mee?

Geef jezelf de uitdaging mee om een X aantal boeken te lezen tijdens de maand oktober en je bent klaar! i  Tweet ‘Ik doe mee met #Boektober en ik ga de uitdaging aan om meer te lezen dan ik nu doe! Durf jij de uitdaging aan?’ of meld je gezellig aan op Facebook via het event #Boektober

Wie doet er met ons mee ? Mijn uitdaging ligt op 25 exemplaren.

2 Comments

Geef een reactie

