Eind juli …en wat te doen in Augustus?

gelezen in juliIn juli las ik 30 titels. Het #zomerlezen en het meedoen aan #ohmybookathon heeft wel voor een extra leesboost gezorgd. Ik had namelijk een drukke maand dus in verhouding weing leestijd…

juli boekbVoor Boekenbijlage las ik twaalf titels waarvan twee recensies nog ingeleverd moeten worden. Het boek “we zijn ons zelf niet “van Matthew Thomas was een titel die mijn diep ontroerde.

juli blogVoor mijn eigen blog besprak ik twaalf titels waarvan een aantal ook voor “ik vind lezen leuk”. Ik wilde sowieso in de zomermaanden mijn nog-te-lezen-stapel laten krimpen met onder andere het lezen van kinderboeken dus dat was goede combi. Femke is ook van start gegaan voor #zomerlezen en is nu in de vierde titel begonnen. Hoewel ze nog een flinke stapel nieuwe boeken heeft is ze na het herlezen van de “grijze jager” weer begonnen in Harry Potter. Van twee titels heeft ze recensies voor #zomerlezen gemaakt.

Juli was een gezellige leesmaand. Leuk was om op Twitter een quote terug te vinden uit mijn recensie van de titel “Zin”.

zin quote

Ik wilde voor mijn vakantie begon mijn recensie exemplaren uit hebben en dat is gelukt. In mijn vakantie ga ik dus mijn huidige boekenberg beklimmen. Mijn voornemen NIETS meer te kopen (ahum daar gaat ze weer) gaat braaf maandag in na het weekend dus.

Zaterdag en zondag ga ik met Femke naar Castlefest! Daar is ook een schrijversmarkt en mag ik van mijzelf nog wat aanschaffen. Ik ga sowieso daar langs Rik Raven om een boek op te halen die ik bij haar heb aangeschaft in kader van de veiling van de crowdfunding voor “Bloedwetten” van Sophia Drenth en we gaan naar de boekpresentatie van haar boek ! bloedwetten  Ook is Bianca Masterbroek aanwezig en is Cocky van Dijk daar met een nieuw boek…Kortom we kijken al maanden uit naar Castlefest en gaan er zeker genieten ! Benieuwd wie ik daar nog meer tegen kom. Via Twitter en Facebook gemerkt dat er meer boekbloggers heen gaan. 

Jullie horen hoe het geweest is !

Fijne zomerse Augustus maand toegewenst!

2 Comments

  1. Beste Connie, het is geweldig wat je doet. Je recensies zijn waardevol en zeer bruikbaar. Omdat ik veel tijd schrijvend doorbreng kom ik helaas niet aan zo’n stapel lezen toe, terwijl lezen me weer inspireert. Het blijft een dilemma. Eind september komt mijn spirituele roman ‘Stemmen van verre’ uit. Ik hoop dat je die ook leest en van een recensie voorziet. Zeg maar naar welk adres ik het boek kan sturen. Scheelt je weer eentje kopen!
    Daan Fousert

    Like

Geef een reactie

