#zomerlezen overzicht

IMG_8831Zoals jullie weten lees ik deze zomer mijn stapeltje kinderboeken weg uit mijn ‘ nog -te-lezen-stapel”  dit doe ik in combinatie met de oproep van #zomerlezen voor de site “ik vind lezen leuk”.

ikvindlezenleuk

Bij deze het overzicht van de tot nu toe gelezen boeken:

1.Tialda Hoogeveen                       Zomerzon

2.Mel Wallis de Vries                       Vals

3.Helen Moss                                       Mysterie van de fluitende grotten

4.Nanda Roep                                     Thomas en Taleesa

5.Mirjam Oldenhave                        Mees Kees op kamp, bloedlink

en een pittig klasje

6.Kathryn Littlewood                      Bakkerij Bliss

7.Ditte Merle                                         Lekker vies

8. Willeke Brouwer                           Silvester

silvester uitgeverij kok

9. Nick Arnold                                      Waanzinnige wetenschap over jou

10.Harald Timmer                                Verhalen uit de verwilderde tuin

11. Anne West                                     de vuurdraken

Femke las voor #zomerlezen

John Flanagan                                    De grijze jager deel 11

John Flanagan                                    De grijze jager deel 12

J.K. Rowling                                        Harry Potter deel 1

Voor de meeste van deze titels schrijven we een recensie voor de site ‘ik vind lezen leuk’ en voor mijn eigen blog.

De afbeelding van ‘ik vind lezen leuk ‘komt van deze site.

De afbeelding van de kaft van Silvester van de site van de uitgeverij.

Geef een reactie

