#OHMYBOOKATHON

#OHMBOOKATHONombbtr2015

Gisteren ging de #OHMYBOOKATHON van start ! Een week lang zoveel mogelijk lezen nou dat kan geen straf zijn… Je kon je opgeven op de site

http://www.ohmybookathon.nl/  en mocht je nog mee willen doen kan je vast nog wel inhaken..

Nu vraag je je vast aan waar of ik nu weer aan begonnen ben.. .tja je bent boekverslaafd of niet…. Bovendien is mijn nog te lezen stapel zo enorm hoog dat het me wel een leuk iets leek om die berg eens te laten zakken…

Mijn leesdoel was vrij bescheiden nml. het lezen van zes boeken. Waaronder twee recensie boeken te weten “Lobsters” en “Hybrid”. “Het meisje in de trein” is leesvoer voor de leesavond bij de boekhandel op 24 augustus. Voor het eerst naar zo’n avond toe ben benieuwd.

omb1 (binnenkort recensie op Boekenbijlage)

Op de site kan je invullen wat je gelezen hebt net als alle andere, naar ik begreep zo’n 300 andere, mede-lezers. Het leuke hiervan is dat je toch weer allerlei leestips op doet en welke titels toch wel veelvuldig langs komen.

Via Instragram, Facebook en Twitter houden we elkaar op de hoogte en er zijn ook leuke challenges en win-acties om aan mee te doen… bookfacemmb (hard zoeken naar geschikt boek)

Het startsein was om 00.00 uur en daar ik nog wakker was had ik Lobsters er maar bij gepakt… Ik ging uiteraard veels te laat slapen. De volgende dag vrij dus ik kon het met permitteren en na een ontbijtje op bed van mijn wederhelft gestart in boek twee omb2 (superboek, zie mijn recensie! )

Later die dag zelfs boek drie gepakt, wat een schitterend boek is “de boekhandel

omb3 (binnenkort recensie op mijn blog)

Vandaag vroeg op omdat ik moest werken dus ook braaf op tijd boek weggelegd. Vandaag begonnen in boek nummer vier… omb4

Je begrijpt met dit leestempo kom ik de week niet om met mijn bescheiden stapel van zes exemplaren.. Maar dat geeft niet, ik kan er zo weer eentje uit die boekenberg trekken…

Voor nu duik ik weer lekker in mijn boek want anders kom ik niet aan mijn leesmarathon toe ! Iedereen een goed weekend met veel leesplezier !

Geef een reactie

