Zomerlezen!

zomerlezen

Vandaag begonnen met  #zomerlezen… In de komende twee maanden (minstens) drie kinder/jeugdboeken lezen en een recensie plaatsen op http://www.ikvindlezenleuk en uiteraard hou ik jullie op mijn blog op de hoogte door de recensies hier ook te plaatsen.

Ik was al van plan om in de zomervakantie wat kinderboeken van mijn-nog-te-lezen- stapel op te pakken en dat kan ik nu combineren… De boeken die hierboven zijn afgebeeld op de foto heb ik echter vandaag gescoord in de boekhandel… ( kon het toch weer niet laten)…

Als je ook nog mee wilt doen kan je alle informatie op de site van “Ik vind lezen leuk vinden”.

Femke is nog druk bezig met het herlezen van “de grijze jager” serie en daarna is Michael Vey aan de beurt..

Ik ben begonnen in de toepasselijke titel “Zomerzon” een informatief boekje maar puur gekozen op de titel..  Recensie volgt..

Hou je hoofd koel en lees een boek !

Geef een reactie

