Juni voorbij, wat gaat juli brengen?

IMG_8831 Hittegolf in Nederland. .

Mij zie je dan echt niet op het strand hoor… Even achter de pc gekropen voor een terugblik op juni en een blik vooruit op juli! Dat gaat een mooie maand worden!

gelezen in juni Op mijn blog heb ik de afgelopen maand 11 titels besproken.  Zeer uiteenlopende titels waarvan er niet één echt tussen zit die ik niet zou aanraden. Het geschenkboekje van de maand van het spannende boek viel een beetje tegen qua plot maar ach… daar gaan we niet over zeuren…

juni boekenbijlageVoor Boekenbijlage besprak ik zeven titels waarbij ik hardop moest lachen om  het boek “Tante Troela “van uitgeverij Clavis en zeer onder de indruk was van het boek “onder mijn huid” van Slegers. Echt een boek dat iedereen zou moeten lezen!

Ik heb in juni 21 glezen in juni  boeken gelezen waarvan jullie de titels op deze foto zien. Voor Boekenbijlage ga ik van vijf titels nog een recensie maken en de titels “Zin”, “Stem”(geweldig thrillerdebuut! ) en “Het Amazoneoffensief”staan voor mijn blog op de planning.

Ook heb ik nog een recensie exemplaar liggen van “Beargrills, dodelijke vlucht” en matthew beide zeer uiteenlopende titels waar ik heel benieuwd naar ben.

Kortom ik ga de komende dagen heerlijk op een koel plekje de hitte ontlopen met een mooi boek…

Wat kunnen jullie nog meer verwachten in juli ?

Een terugblik en lijstje na een jaar Boekenbijlage en Blog en In ieder geval het interview met Anne West bookface lekker is dat naar aanleiding van haar leuke boek “lekker is dat! “. Hier zit ook een leuke win-actie aan vast waarbij je zelf haar boek kan winnen en onder genot van een lekker ijsje kunt lezen !

Er staat ook nog een andere win-actie in de kinderschoenen maar daar over later meer..

Hou het hoofd koel en lees een boek !

Geef een reactie

