Dag 1: #30dagenfotoChallenge : introduceer jezelf

1.Introduceer jezelf naaminboeken

De komende dertig dagen doe ik mee met een foto challenge waarbij je elke dag een foto plaatst op ‘social media’ omtrent het thema van die dag. En ik heb dus besloten ook een poging te gaan wagen. Voor iemand die niet makkelijk kan kiezen en redelijk besluiteloos kan zijn een extra uitdaging. Ik bedoel wie kan er nu met honderd procent overtuiging zeggen wat  zijn beste ooit gelezen boek is, of slechtste? Wat zijn favo-serie is ? Maar we gaan een poging wagen.

Op Twitter ( @confem23) Instagram ( conniesboekkies) en Facebook ( conniesboekkies) zal ik elke dag een foto posten. onder #TheReadingChallenge vind je ook de foto’s van andere bloggers die mee doen.

Uiteraard hou ik jullie op mijn blog ook op de hoogte van mijn noodgedwongen fotokeuzes…

De bedoeling is dat de foto moet spreken en je er dus geen heel verhaal bij neer zet maar ik ga stiekem op mijn blog af en toe een hersenspinsel bij de foto loslaten.. of misschien de foto’s plaatsen die  het niet gehaald hebben….

Zoals de bovenste… Introduceer jezelf. Bij een andere challenge moest je je naam in boeken neerzetten… Met de eerste letter van de titel. Dus ik heb gesmokkeld bij de Y…

Maar goed zou wel heel makkelijk zijn om die te gebruiken.. Vervolgens even collage gemaakt van mijn persoontje..

Dus eigenlijk gesmokkeld fotochallenge 1 en stiekem toch meerdere foto’s gebruikt.. Hoef je niet te kiezen.. maar goed dit was om even in te komen… Morgen ga ik  ECHT maar 1 foto plaatsen… (als ik kan kiezen)…

Geef een reactie

