Ik heb de boekenlegger wedstrijd gewonnen !

 

Wat was het spannend ! 20150404_153934

Mijn moeder vertelde over de boekenlegger wedstrijd op de site van ik vind lezen leuk. Omdat ik tekenen ook heel leuk vind ging ik gelijk een boekenlegger maken. Uilen zijn mijn lievelingsdieren dus dat er een uil op zou komen dat wist ik meteen.

Er waren zes boekenleggers waar iedereen op kon gaan stemmen op de site http://www.ikvindlezenleuk.nl  en dat werd nog heel spannend. Ik vond het wel heel fijn dat alle boekenleggers al snel een paar stemmen hadden. Toen ging het al snel tussen mijn boekenlegger, nummer twee, en boekenlegger nummer zes.  Je kon heel lang stemmen tot eindelijk de laatste dag kwam. Maar ja toen mocht je nog tot twaalf uur s’avonds stemmen en dat duurde heel  lang…  Dan had nummer zes er weer een paar meer dan ik weer…. En ik moest natuurlijk naar bed omdat het de volgende dag een schooldag was. Toen ik naar bed ging stond ik bijna 20 stemmen achter dus toen ik de volgende ochtend wakker werd gemaakt en mijn moeder zei dat ik toch had gewonnen met tien stemmen meer was ik wel heel blij !

Mijn hele klas had gestemd en de klas van mijn moeder ook en mijn familie maar ik had 345 ! stemmen.. Zoveel mensen ken ik niet dus is er veel   via-via  gestemd. Heel veel mensen die ik wel ken hadden reclame gemaakt op Facebook en Twitter en zo kreeg ik heel veel stemmen… 20150404_154014 Het mooie van de prijs is is dat ze mijn boekenlegger nu gaan gebruiken. Op de achterkant staat de site en mijn naam. Dat is wel heel cool !

Ook ik kreeg een paar boekenleggers, een zakje boekendrop en een boek. 20150404_153910 Ik ben heel blij met mijn prijs !

Ik ga het boek snel lezen en dan laat ik weten wat ik er van vond !

20150404_153919

Iedereen bedankt voor het stemmen op mijn boekenlegger !

Wil je op de site nog de andere boekenleggers zien ? Dan moet je even op deze link klikken :

De winnaar van de boekenleggerwedstrijd is…

2 Comments

Geef een reactie

