“De tijdwachter ” Bieb-bende deel 3 Michael Reefs

Ik las het derde deel van de Bieb-bende van Michael Reefs. tijdwachter Samen  met mijn vader en moeder was ik bij de boekpresentatie van het boek “de tijdwachter” van Michael Reefs. Daar heeft mijn moeder al een stukje over geschreven. Het was heel leuk maar ook spannend om daar bij te zijn. Later kwam ik er ook achter dat de schrijfster Tamara Geraeds er was. Ik spaar handtekeningen van schrijvers en was blij dat ik later met de post een boek kreeg met een leuke tekst van haar en haar handtekening ! Ook hebben wij het boek van de Tijdwachter met een stukje  van Michael Reefs er in.  Hij schreef dat hij hoopt e dat ik het enger en spannender vond maar dat ik vond het boek niet eng hoor. Het had wel wat enger gemogen maar het is een boek voor  kinderen vanaf 9 jaar en daar is het wel spannend genoeg voor denk ik.

Ik vond het leuk om te lezen hoe het verder gaat met de Bieb-bende en ik wil ook zeker het volgende deel lezen. Het boek was wel een beetje te makkelijk voor mij dus ik had het zo uit maar het was wel leuk. Vooral dat ze door de tijd kunnen reizen en dat ze dan in een tijd komen, in 536, waar ik ook wel heen zou willen !

Op de site van boekenbijlage is de recensie van mijn moeder en mij over dit boek geplaatst. Die vind je hier :

Michael Reefs weet spanning hoog te houden

En op de site van ik vind lezen leuk staat ook mijn recensie  die vind je hier :http://www.ikvindlezenleuk.nl/2015/03/michael-reefs-de-tijdwachter-2e-recensie/

2 Comments

  1. Pingback: Overzicht recensies | conniesboekkies

  2. Pingback: Overzicht berichten | conniesboekkies

Geef een reactie

