Uitdaging update…..

 

Bij mij werken lijstjes nogal dubbel. Ik maak elke dag wel een lijstje met wat ik van mezelf moet doen maar vervolgens ben ik met andere lijstjes ( boekenlijstjes) weer erg rommelig en vergeet ik ze bij te houden.

Hoe zit het nu met mijn uitdagingen dacht ik bij mezelf en ik heb de lijstjes weer eens bijgewerkt..

Inmiddels zag ik dat ik mijn 23e boek voor “ik lees Nederlands” heb bijgeschreven en voor de #boekperweek uitdaging zit ik op de 36 van de 53 dus dat zit wel goed…

Mijn grootste uitdaging om de helft van mijn nog-te-lezen-boeken-stapel te lezen is drastische mislukt. Dat komt niet zo zeer dat ik weinig heb gelezen (nou ja voor mijn doen ook wel) maar ook omdat die berg gewoon blijft groeien.. En ach dat is niet zo erg… De berg is nu rond de 70 exemplaren.

Erger is dat ik mijn belofte om tot die tijd geen boeken meer te kopen niet ben nagekomen. Het begon  met een boek voor dochterlief maar nu durf ik ook wel toe te geven dat ik ondertussen voor mezelf ook wat heb aangeschaft…  Ik geef toe ik heb een verslaving maar voor zover ik weet een gezonde verslaving… toch?

 

Geef een reactie

