Nationale week van Zorg & Welzijn

Van 16 tot 21 maart is het “de nationale week van Zorg en Welzijn” voor mij reden om op mijn blog in deze periode boeken in het zonnetje te zetten die met dit onderwerp van doen hebben.

Zorg & Welzijn is een wijd begrip en vooral omdat ik zelf, met plezier, werkzaam ben in de zorg, zullen de boeken die ik ga bespreken meer de richting in gaan van het vakgebied waar ik werkzaam in ben.  Ik werk bij Groot Hoogwaak zorgcentrum in Noordwijk aan Zee. Ik volg daar de opleiding verzorgende IG 3 en ben werkzaam met ouderen.

Pand

In deze week zullen veel zorgcentra en zorgverleners hun deuren open zetten om de mensen een kijkje voor en achter de schermen te geven.

Loop eens binnen !

 

(foto is afbeelding van Groot Hoogwaak en komt van hun site. Op 21 maart houden zij “open huis” )

 

2 Comments

Geef een reactie

