Maart roert zijn staart…..

Het is alweer maart… soms vliegen de dagen voorbij…

Gisteren sloot ik  februari af met het bijwonen van de boekpresentatie van het derde deel van de Bieb-bende “de Tijdwachter” van Michael ReefstijdwachterHierover later op mijn blog meer…

Voor de komende maand alweer veel in de planning! Uiteraard is het boekenweek van 7 tot 15 maart. Het thema dit jaar is “Te gek voor woorden, waanzin in de letteren “. Zoals altijd een zeer rekbaar begrip en benieuwd hoe de uitgeverijen er dit jaar op in springen.  Het boekenweekgeschenk wordt dit jaar geschreven door Dimitri Verhulst. Ik heb nog niets van hem gelezen en ben zeer benieuwd.

Op 19 maart verschijnt bij Blossom Books het mooie”ik geef je de zon”van Jandy Nelson

ik geef je de zonIk mocht dit boek alvast lezen voor Boekenbijlage en omstreeks die tijd zal deze recensie daar verschijnen en mijn leesbeleving op mijn blog.

Van 16 tot 21 maart is het “de nationale week van Zorg en Welzijn” ik wil hier op mijn blog ook aandacht aan besteden en in die periode boeken te bespreken die op de één of andere wijze met dit onderwerp van doen hebben.

De komende maanden komen er weer heel mooie boeken uit waarvan ik er ook een paar van hoop te lezen en te recenseren…

Verder hoop ik mijn “eigen uitdaging” het halveren van mijn nog te lezen stapel te voltooien voor de lente begint dus mag ik wel opschieten daar het er op lijkt dat er alleen maar boeken bijkomen :O) .Al zal je me daar zeker niet over haar klagen. Hooguit mopperen daar ik niks meer mag kopen van mezelf tot deze berg geslonken is.

Als laatste wilde ik nog even vertellen dat ik mee  doe met een “blogbom” inclusief leuke win-actie tussen 10 en 15 maart in samenwerking met de uitgeverij  “The House of Books” dus hou mijn blog in de gaten !

Welke boeken staan er op jouw leeslijstje van maart? En welke moet ik van jouw gaan lezen ?

De afbeelding van “de tijdwachter”komt van de site van de Bieb-bende en de afbeelding van “ik geef je de zon” is van de site van Blossom-books

1 Comment

Geef een reactie

