Ik lees Nederlands 2015

cropped-logo_ikleesnederlands_a_v2

leesuitdaging voor komend jaar !

Omdat ik overal lijstjes tegen kom met aantallen wat mensen gelezen hebben, leesdoelen, lijstjes met beste boeken van het afgelopen jaar, de beste schrijvers, illustrators etc zat ik me te bedenken over hoe ik het jaar zou kunnen afsluiten op mijn blog. Terwijl ik daar over na aan het denken was zag ik een bericht op facebook van Tessa en Jenny de leesuitdaging “ik lees nederlands 2015″gingen organiseren.

Ik heb gelijk de site bezocht waar je je kan aanmelden en dit ook gedaan. Ik twijfelde  nog een beetje over het aantal. In principe las ik een boek per dag maar dat was voor in september het roer om ging. Ik ben toen gaan werken en leren en daar toch een goed gevulde week mee bezig dat een boek per dag niet meer haalbaar is. Een boek per week dat lukt nog wel maar mijn studie vergt toch meer van mijn vrije tijd dan verwacht. Omdat ik voor recensies niet alleen Nederlands of Vlaams lees heb ik voor mezelf de uitdaging gezet van 40 titels.

Via mijn blog hou ik jullie op de hoogte van de door mijn gelezen titels en op de site http://www.ikleesnederlands.nl kan je zien wie er mee doen, welk doel ze zichzelf gesteld hebben en de titels die gelezen worden.

Doe je ook mee ? Ga naar de site en vul in wat jouw leesdoel is ! Verdere ‘regels ‘ staan ook vermeldt.

Laat het je me weten of je mee doet ?

 

Geef een reactie

