Wie heeft het mooie boek “Joe en ik ” gewonnen ?

joeEnkele weken geleden ontving ik van Lemniscaat het mooie boek “Joe en ik” en mocht ik hier een win-actie mee houden.

Vandaag zou ik de winnaar bekend maken….. !

prijs2Dus bij deze : de winnaar is ….. tromgeroffel ! !!!!

 

prijs Graag ontvang ik een mailtje met je adres op  conniesboekkies@gmail.com zodat ik weet waar ik het naar toe kan sturen.

En als je het gelezen hebt hoor ik graag wat je er van vond ! Veel leesplezier Lin!

1 Comment

Geef een reactie

